6 Ocak 2011 Perşembe

öteki yarım

daha öncede yazmıştım ya 5 sene End.Tas. okuyup bıraktım diye

demin ordan bi arkadaşımın mezuniyet fotoğraflarını gördüm (facebook saolsun)
kendimi dehşet kötü hissettim

orda geçirdiğim 5 sene benim için çok güzeldi
evet  yaptığım işten zerre haz almıyodum
ama orda o insanlarla olmaktan aşırı mutluydum
şimdi onları öyle mezun olmuş görünce nasıl hüzünleniyorum

iyi ya da kötü hepsi iş sahibi oldu
kendimi onlardan o kadar uzak hissediyorum ki
onlarla konuşmak bile beni öyle üzüyo ki
biliyorum sesim çıkmadığı için arayıp sormadığım için kızıyo birkaçı
ama konuşamıyoru....
onlarlayken kendimi hep yarım hissediyorum

toplanda 9 sene üniversite okumuş olucam ama asla kendimi iki okulada ait hissedemiycem
çok iyi insanlar tanıdım
çok süper adamlarla arkadaş oldum
2 okulumda dahil buna

önceki okulumda olmaktan gururduyuyordum,
o nedenle bu okulu asla kabullenemedim
evet benim için en doğru ve mantıklı seçim buydu ama hepsi okadar

sanki onca sene okuyan ben değilmişim gibi 8 senedir okuyorum
ama ne öğrendim inan ki bilmiyorum
çok fazla bilgi var kafamda ama hepsi yarım gibi
hiç bir şey tam değil

bu arada 2. üniversteme başladığımdan beri bildiğim tek bişi var
gerçek anlamda iyi bit nedenim olmadığı sürece
hiçbir kuvvet beni mezuniyet törenine götüremez
ben önceki okulu bırakıp özel üniversite seçtiğimde kapattım o defteri.

yarımı onlarla bıraktım tek çarem buydu.
şimdi ordaki arkadaşlarımı her gördüğümde geride bıraktığım kısım için yas tutuyorum.