29 Ekim 2010 Cuma

Uluslar arası JOHNNY O_o

JOHNNY uluslar arası mail servisi başlatmış bulunmakta

yani eğer bir yanlışım yoksa
artık pek çok bilgiyi dünya vatandaşlarıyla paylaşan bir mail ağı var
hatta yakın vadede yurt dışı bilet  satışları düşünülüyormuş

bundan yola çıkarak diyebiliriz ki;
muhtemelen yurt dışındaki hayranların yoğunluğuna göre
yeni mekanlar açmak (johnny gruplarına ait ürün satan dükkanlar)
efenim yurt dışı etkinlikleri yapmak
türünden olaylara girişecekler

https://g.ab0.jp/johnnys-international/1100_p.php/7Hvz8A
yukardaki link'e tıklayarak kayıt olmanız yeterlidir

efenim
"yamapi gelsin önümde soyunsun" diyosanız
"toma gelsin bi gülüp gitsin" diosanız
"arashi gelsin topluca yiyelim" arzusundaysanız
"kanjani gelsin börüğmüz çatlayasıya gülelim" hissindeyseniz
durmayınız tıklayınız hatta bulduğunuz her türk evladına üşenmeden tıklatınız
hiç bi halt olmasa bile en azından hangi ülkelerden insanlar var bilmiş olurlar fenamı yani

4 yorum:

sadako dedi ki...

yokatta ne! *__*
az önce gördüm ben de, havalara uçtum sevinçten~

umarım arashi konserine bilet kazanmak daha kolay olur artık T_T

suflör dedi ki...

ah umarım bi kez olsun izleyebilirim bir konserlerini
hatta herhangi bir johnny's grubun bile razıyım o derece yani

(takky dışında onu üstüne para verseler izlemem -_-!)

sadako dedi ki...

ee, şahsen takki'yi severim ama sahnede değil :D tackey & tsubasa olcaksa hayır demem ama. çok seviyorum ben ya tsubasa'yı :D

suflör dedi ki...

bende tsubasayı sevmekteyim valla iyi çocuk
fakat jr vidyolarını izleye izleye takky ye sinir kaptım
ama valla tsubasa varsa yanında böğrüme taş basar izlerim işmi yani ^^