12 Ekim 2010 Salı

Sil baştan.....

bir kaç sene önce annemin zorlamasıyla açmıştım bu blogu. Fakat asla iyi bir bloger olamayacağımı biliyordum açarken. zaten dördüncü yazımdan sonra birdaha da uğramadıydım kendisine hatta buranın varlığını bile unutmuştum.
fakat son 1-2 aydır böyle yazasım monologdan monoloğa akasım var. saçmalayıp coşasım var. o nedenle tekrar hatırladım burayı. eski ve anlamsız kendimi zorlayarak yazdığım şeyleri sildim ve tekrar baştan almaya karar verdim.
farkettiğiniz gibi noktalama işaretleri, yazım kuralları gibi ayrıntılarla aram pek iyi değil olurda birilerinin yolu düşüp okursa yazdıklarımı şimdiden çok özür dilerim

neyse efendim direk bu başlıkta bolca bulacağının ve monoloğumun temel kaynağı olacak esas konuya geleyim.
"Arashi" 
arashi japon bir "idol" grubudur 
evet idol grubu hâlâ alışamadım bu "idol grubu" hikayesine ama 2 buçuk hatta 3 senedir falan bu adamları takip etmekteyim.
ne zorum var delimiyim... mümkündür pekçok delilik emaresi gösteriyorum sıklıkla.
japonlara ve onların dünyasına olan ilgim orta okula başladığımdan beri olsada bu ilgi hiçbir zaman son 3 senede ulaştığı kıvama gelmemişti bu süreçle ilgili oppamania.com da yazdıklarımı buraya aktarıcam.
(kopi pest çok yaşa yeeyyy!!)

bu adamlar (Arashi)

2 yorum:

sadako dedi ki...

live journal'dan sonra nihayet burda da merhaba :)

suflör dedi ki...

saol ^^
livejounal da sanki ingilizce yazmam gerekiyomuş gibi hissettiğim için burada yazayım dedim eaaehh
^^