8 Aralık 2010 Çarşamba

Sho ve ucibik saçları

bu aralar pek bi dertlendim

Sho-cchi hepten ucubeye doğru durmaksızın yol alıyo

hadi yorgunluktan suratının aldığı hale alıştı gözüm
böle gözaltı torbası'nın altındaki, göz altı torbalarını kanıksadım artık.
ama bu ruhu çekilmiş yorgun yaşlı adam haline bide o ebleh saç ekledi ya benim hepten sinirim hopladı






bi allahın kuluda bu çocuğu kenara çekip
"yavrum maymuna döndün iki dinlen, bi saçını kestir, onsen'emi gidion ne zıkkıma gidiosan bi insana dön"
demiomu?
niye demio?
illa beni japonyayamı getirtceksiniz!!!







bide buna inat Jun ve Nino hayatlarının en muhteşem ve göz alıcı kısmına girdiler
ikiside resmen ışık saçıyo... hoş jun en son saçları kestirip bi enteresan hale gelmiş
ama dur onun o halini daha net göremedim atar yapmama var daha

2 sene sonunda zar zor karar verdiğim ichiban'ımı mı değiştirtceksiniz bana
(valla sanki zorunluymuşum gibi içlerinden birini seçmiş olmak haala çok komik gelio bana,
bi karton yumurtadan en sevdiğini seçmek gibi. sonuçta yumurtayı seviorum en sevdiğim ne oluyo.
ama bünye kendiliğinden seçti ben naapim)
resmen arıza verdim ya




hoş şu kanjani8'nin geldiği haftaki HnA'da ki kıyafetle baya tipi topladı

dedim; "bu saçla bile hoşuma gittiyse iş var daha"









ve akabinde.....
şu çekimlerini yeni bitirdiği film deki halini gördüm
( film ocakta gösterilcek sanırım adı "Kamisama no Karute")
ağlayasım var



saçların aldığı son şekil se bu, gülermisin ağlarmısın
saçlarda bi düzelme olduğu söylenemez..
sadece uzadığı için artık ebleh kahkülleri yok 
onun yerine 2. kafası vamışcasına bi şekle sahip
ama en azından yorgun görüntüsü yok artık...

neyse umudum odur ki yakında toplicak saçları






ganbare sho-cchi T-T



2 yorum:

sadako dedi ki...

öncelikle bir kasa yumurta benzetmesine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :D

yahu zaten Johnnys'te her elemanın mutlaka bir kötü saç dönemi oluyor. Bırakalım, hevesini alınca döner özüne :D

suflör dedi ki...

dimi dimi hoş bu sho tarihin de oldukça fazla yaşanmış bi durum ama neyse en azından tekrar sarımsı turuncu yapmadı saçları

umutla hevesini almasını bekliorum bende =_=